RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

tirsdag 10. april 2012

PÅSKA VARER HELT TIL...

Påska varer helt til jula? Neida. Nå er påsken over og hverdagen smeller som en murstein i trynet tirsdags morgen. Joda, å få opp ungene i morges gikk veldig greit. Men de lurer ikke meg! I morgen blir det en slåsskamp! Men jeg er forberedt og allierer meg med trusler og kaldt vann! Har jo vært mamma i noen år nå!

























Først i påsken jobbet jeg mens husbonden og ungene koste seg i snøkaoset på Hitra (humrehumre:)).
Joda, jeg fikk malt gjesterommet...lilla. Bilder kommer når lampe og dill på veggene har kommet opp. Malingen gikk kjempe greit det, hvis man ser bort i fra at jeg var creme og lilla fra topp til tå (søla ikke på gulvet), men det er ikke å legge skjul på at jeg var drit sliten når jeg var ferdig. All ære til de som har maling som jobb. Det er jeg glad for at jeg ikke har!







































Snøturistene kom hjem på onsdagskvelden, til et påskepyntet hus....Ihvertfall et påskepyntet stuebord. 
Mor selv satt i sofa'n med tannverk. Men tro ikke at jeg ikke har fått i meg påskegodiset. Neida, bare å tygge på den andre siden så klarer man å legge på seg 2 kg denne påsken også! Tannlegen min åpner ikke før i morgen. Tror nok jeg står først i køen der gitt!

























Vi har også brukt mye av påsken til å forberede konfirmasjon til eldstemannen. Det meste er i boks, men tror at jeg uansett kommer til å være megastressa når den store dagen nærmer seg. Igjen er jeg glad jeg har gutter. Eldstemann er ganske bestemt på at det ikke skal pyntes mye! Men å drite han litt ut på den store dagen, har jeg planer om. Tale, bilder og videofilm er bare noen stikkord!
Nå er det bare å pakke bort de pjuskete påskekyllingene. Katta har virkelig funnet en venn i den minste og prøver å stikke av med den hele tiden. Blir nok lei seg når den er borte!
Håper at dere har hatt en fin påske med masse mat og kos!


Ha en flott tirsdag.


1 kommentar:

  1. Hehe høres ut som du har hatt en fin påske, jo bortsett fra den tannverken da, huff det er ikke noe særlig:(
    Gleder meg til å se rommet altså:)

    Ønsker deg en fin dag:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails