RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

torsdag 2. februar 2012

WHAT'S UUUUP??

Joda. Jeg er her ennå. Men for tiden har jeg lite bloggbare ting gitt. Her i huset er det ikke mye som skjer interiørmessig nei. Ikke fordi vi er helt ferdig, men vi har liksom mistet litt ånden. Men jeg skriver en liten "to do" liste til husbonden da. Og det er utrolig hvor fort den fylles; listing på gjesterommet, det trenger forresten litt maling å, vaskerommet står som det har stått, mangler benk, farge og div andre ting. Og ikke minst det nye spisebordet vårt. Nei, det skal ikke kjøpes nytt, det skal lages! Nå vet vi hvordan plata blir, men bordbein blir litt verre gitt.

























Disse gamle plankene skal brukes til topp, med en glassplate over. Plankene har kommet inn og står i varmen etter et tips jeg fikk. Slike gamle planker kan nemmelig lukte tjære. Men foreløpig ser det ut som om det går greit. Og jada, det er en barglobus ja. Husbonden er sååå fornøyd....trenger vel ikke å si hva jeg mener.
Som sagt står det stille...så stille at blomstene dør..

























Denne før så vakre skapningen satte jeg bak gardina i gangen rett før jul. Og der har den stått helt alene. Glemte den helt jeg.
Men snart er det vår og da kan blomster flytte inn. I all sin fargeprakt! Er vel ikke den eneste som gleder seg til vårtegnene begynner. Hater kulde og vinter like mye, kanskje mer, fortsatt og leter desperat etter et pittelite vårtegn. Trenger en sommerfugl nå!


















Denne "lille" karen er like enig med matmor og trives ikke ute når det er kaldt. Helt utrolig hvor mye katter kan sove!
Dagene i Druehagen er som vanlig. Full fart og kaos overalt. Snart skal det feires to kjekke gutter. De har bursdag med 3 dagers mellomrom så da blir det nok trivelig. Og begge skal ha overnattingsbursdager såå....det gleder jeg meg til...
For de som lurer på hvordan kamera jeg skal kvitte meg med så er det et Canon Eos 1000D. Kameraveske selges med og jeg tenkte jeg skulle ha rundt 2000-2500,- for det. Er ikke solgt ennå, noen som fortsatt "tenker" på det;)
Da er det bare å hive seg på helgavasken før man skal på jobb. Jippi.


Ha en flott torsdag!


1 kommentar:

  1. Det står ting på vent her og! Har litt av hvert som burde vært gjort...men energi og pågangsmot har latt vente på seg. Til hælja kanskje?! ;D

    Her er det jo familieforøkelse på gang og min bedre halvdel skal lage stellebenk med oppbevaring...Det skal nemlig ikke kjøpes nytt her heller...det skal lages.
    Han har fortsatt litt tid på seg..!


    Vi får foreløpig varme oss litt på tanken om at dager med soltørka sengetøy, saltvann og SOMMERFUGLER kommer! Bare få unna februar og mars og delvis april...! ;)Med vårlufta kommer det ny giv! Det er jeg helt sikker på! ;D

    Ser ut til at du har nok å ta deg til den neste tiden, da flyr jo dagene fort! ;)

    Veldig koselig at du fant en sommerfugl hos meg! ;)

    Rikke

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails