RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

onsdag 18. januar 2012

VINN!!

Lenge siden jeg var inne og skrev noe lurt her gitt. Tiden går så innihampen fort og må ærlig innrømme at skrivekrampen har tatt meg! Er helt blåst og aner ikke hva jeg skal skrive. Bare det å finne noen morsomt å skrive på Twitter er umulig. Derfor holder jeg klokelig kjeft og håper ånden kommer tilbake.
Siden jeg også prøver å selge speilreflekskameraet mitt og har derfor lånt det bort til en som kanskje har lyst til å kjøpe det, (håper håper) blir det dårlig med bilder å. Grunnen til salget er at jeg glatt legger meg flat og innrømmer et bomkjøp! Har rett og slett ikke plass i veska mi til å drasse rundt med et så stort kamera, dermed tar jeg skjeldent bilder og de bilder jeg tar, blir tatt med iPhonen. Så nå har jeg funnet meg et bra kompaktkamera og legger drømmen om å bli topp fotograf på hylla. Jada husbonden, blir ikke proff bare pga kameraet!







Forresten. Følger du med på Tid For Hjem på Tv2? Innrømmer at det er et program som noen ganger får meg til å "miste" haka på knærne. Utrolige farvesammensetninger, men allikevel blir det stort sett veldig kult!
Nå kan du vinne premier for 20 000,- hvis du laster opp ditt beste interiørbilde og forteller hvordan du gjorde det og hvorfor du er så stolt av det. Klikk HER. Lykke til!

Ha en underbar onsdag!

Gro-Beate

1 kommentar:

  1. Hei :)

    Hva slags kamera og hva selger du det for?
    Jeg er interessert hvis ikke noen andre kjøper :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails