RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

lørdag 12. mars 2011

LØRDAG IGJEN

Svosj sier det og dermed har enda en uke flydd av gårde. Noen ganger går ukene så fort at jeg bare har lyst til å rope stopp. Det er jo flott at våren kommer nærmere men jeg føler at jeg ikke rekker noe. Å være sosial kan man jo bare glemme. Familie først, så lading av kroppen neste! Men ting roer seg vel etter hvert.


















Jeg gleder meg til å tilbringe hver eneste stille stund i Druehagen, og i år har vi planer om å lage en "ny" Druehage. Litt Italia inspirert. Taket nå har fått hard medfart av mye snø de siste vintersesongene og i fjor måtte husbonden forsterke huset, men det spørs om det holder en sesong til.





















Jeg gleder meg til sjasminen står i full blomst. "Klubbhuset" skal bort, noen som vil kjøpe er det bare å si ifra!
Hagen skal få en liten "make over" siden vi nå har sett hvordan den er i full blomst. Gleder meg til å plante nye vakre blomster. Og jeg har ikke grønne fingre overhode!




















Huset skal få nytt tak og det skal gjerdes inn. Skal bli et ekte idyllisk Svelvik hus.
Masse kos og jobb og se frem til. Kanskje like greit at tiden går for slik at vi snart kan begynne?
Her bærer det snart inn til storbyen for å få litt kulturelt påfyll. Kino med ungene. Skal ikke se bort i fra at det kan bli litt shopping å;)


Ha en flott lørdag!

2 kommentarer:

  1. Så koselig med druehage. Ser skikkelig flott ut hos deg.
    Det er bare å glede seg, og planlegge sommeren. Den går jo så alt for fort :o)
    Ha en superduper helg.

    SvarSlett
  2. herlig med druehage...her var det koselige sommerdrømmer.
    Klem...Ellen

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails