RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

søndag 6. mars 2011

KAOS I OSLO

Jøss, så er det søndag igjen. Ukene bare flyr av sted. Nå kommer vi nærmere og nærmere sol og sommer.
Vi har rukket masse denne uka. På torsdag dro vi inn til Oslo for å snuse inn VM lukta og få med oss medaljeoverrekkelse til stafett jentene. Men for et kaos med alle de menneskene. Joda, det var en flott stemning, men ikke akkurat så klokt å ta med ungene inn kanskje. For voksne mennesker har en tendens til å sette seg selv foran og gir blanke blaffen i unger. De dytter og trykker på de stakkars små. Vi endte med å trekke oss unna og stod ved veggen til Grand og så på overrekkelsen på storskjermen. Skam dere voksne som har egotripper!!
Ellers har det også vært full fart. Men nå er det bare to uker igjen med 100% jobbing, så blir det ned til 40%. Gleder og gruer meg til det. Gleder meg til å få "puste" igjen og få litt mer tid til mine små, men gruer meg til lønningsdag. De ekstra pengen er gode å ha!!
Har fått gjort unna litt "make over" også.


















Dette flotte bordet har jeg fått av sjefen min.






















Denne lampa har jeg hatt en evighet men den har likssom aldri funnet sin plass. Har ikke passet helt inn.





















Men etter å ha sprayet den hvit (overraskelse) flyter den bedre sammen med alt det andre jeg har.





















Bordet ble også kjempe lekkert. Nå må jeg bare finne de "rette" tingene til å sette på det!
Det var kjempe kaldt å stå ute når jeg spraya. Boksen ble kjempe kald, hadde nesten ikke følelse i fingrene når jeg kom inn. Men fikk jeg noe medfølelse av husbonden? Neida. Han fortalt meg bare om når han holdt på ute i fjor. Minus 15 og han skulle bruke saga når han pusset opp huset. Plankene var også minus 15 og han kunne ikke bruke hansker. Det var kaldt det. Joda, ser den kjære!!

Håper dere alle har en flott søndag!
Heia Petter!!

4 kommentarer:

  1. Så fint bord da:)..Å lampa ble jo knall;)

    ja kan tenke meg det var kaos i Oslo ja...roligere å se det hjemme i stua..hihi:)

    Ha en koselig søndag:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  2. Kaos i Oslo ja, merket det i går, hehe. Vi var inne en liten tur i går ettermiddag/kveld, og endte opp forran ingangen på Nationalteateret, og så på storskjermen derfra. Begynte og gå innover i mengden mot univesitetsplassen, men fikk nesten litt panikk inni der og gikk raskt ut igjen. men vi var der ivertfall, hehe, og fikk med oss litt VM. Syntes vel egentlig at det godt kunne vært satt opp flere storskjermer så flere folk hadde sett mer.

    SvarSlett
  3. Flott bord og lampe! Litt maling gjør underverker....Vi har rømt distriktet og reist til Valdres...Buskerud har jo vinterferie en uke etter Vestfold...er ikke så veldig glad i kaos og overivrige ukontrolerte voksne, selv om det selvsagt hadde vært morsomt å kjenne litt på stemningen. Men i stede har vi hatt en fantastisk uke med masse sol og påskestemning. Mange har nok gjort som oss, på riksveien går allerede trafikken gjevnt sørover. Tror nok det blir sent før vi vender nesa mot Lier.

    SvarSlett
  4. Bordet var jo bare kjempefint og spesielt, du finner nok de rette tingene og sette der:)
    Har lagt dæ til som følger, koselig om du følger mæ og.

    Lisbeth.;O)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails