RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

tirsdag 1. februar 2011

4 x 4 =16????

Så har jeg fått en utfordring fra Anken med den tøffe bloggen FROM NOT TO HOT. Verdt en titt innom. En veldig oppegående ung jente med bestemte meninger. 
I LIKE!!!


Utfordringen er som følger: 4 svar på 4 spørsmål og sende den videre til 4 andre bloggere:


4 Tv programmer jeg ser på:
1. Charmed (Helt fullstendig hekta. Har sett alle før men ser de igjen og igjen!)
2. Frustrerte fruer (Gleder meg til neste tirsdag)
3. True Blood (Noen som vet når neste sesong starter?)
4. CSI (Las Vegas & NY)





















4 ting jeg har gjort i dag.
1. Vært på jobb
2. Støvsugd
3. Trent
4. Spilt "Angry Birds" (Fullstendig hekta)

4 ting på min ønskeliste
Egentlig har jeg det jeg ønsker meg...
1. Sydenferie
2. Spaweekend med min kjære
3. Vår
4. Masse sjokolade (Vil ikke sprekke...kanskje litt)

4 ting jeg liker dårlig
1. Folk som bare venter på å stikke kniven i ryggen din.
2. Urettferdighet
3. Vinter
4. Dårlig service

Så skal utfordringen gies til 4 flotte bloggere. Nå har jeg så utrolig mange å velge i mellom... men jeg gir den til:
1. Katarinas hjem
2. Stilig hjem
3. Elin og Yngve 's blogg
4.Hasigamas Univers

Ta den om dere har lyst;)


I går var jeg en liten tur på Ikea. Kjøpte ikke så mye..bare litt;) Viser dere senere!!


Ha en flotters tirsdagskveld!

4 kommentarer:

  1. Veldig enig med deg på flere punkter :)
    Ønsker deg en fortsatt god kveld og snart god natt.
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Oj, der så jeg meg, gitt :) Tusen takk! Jeg skal få lagt den inn til helga!
    Så artig at du er hekta på Charmed! Det er jeg også!!!! Har sett episodene flere ganger, til og med da jeg bodde i Paris måtte jeg følge med -i dubbet utgave! Ho ho...
    Ha en superduper uke!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Hihi, jeg blir så glad når noen kaller meg ungjente jeg :) Thank you, thank you!

    SvarSlett
  4. Åååååå nå ble jeg glad:) Tusen hjertelig takk:)

    Så gøy å lese, man blir litt bedre kjent med dem man besøker her i blogglandia:)

    Ønsker deg en toppers dag:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails