RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

onsdag 24. november 2010

HUSBYGGER

Overskriften høres kanskje spennende ut, men vi skal ikke bygge nytt hus! Elsker huset vi har nå, blir ikke noen flytting på laaang tid!! Med husbygging kan man mene så mye. 
Hos oss bygger vi bestandig hus i løpet av desember...pepperkakehus. Og hvert år banner husbonden like høyt når han prøver å sette sammen huset uten å brenne fingrene sine. I fjor brukte han lim. Ikke spiselig, men fint ble det! I år fikk han plutselig en ny ide.
Jeg var nemmelig på Berle's gårdsbutikk å fikk meg et "mummihus".





















Og mens vi sitter og beundrer det koselige huset (ihvertfall jeg) smeller det fra husbonden: Pepperkakehuset vårt i år blir et mummihus! Da blir det bare to deler å sette sammen. Jeg begynner selvfølgelig å le og sier at det ikke er mulig å lage rundt pepperkakehus. Joda, sier han, og dermed er den samtalen over. Nå gleder jeg meg kjempe mye til pepperkakebakedagen vår da husbonden skal lage rundt pepperkakehus. Mange bilder kommer!!
Ha en flott onsdag!

5 kommentarer:

  1. heheh. Gleder meg virkelig til å se det:). Flott sinkhus du var fått.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  2. Det blir spennende å se det runde pepperkakehuset deres, gleder meg veldig.

    Ha en fin kveld.
    Marianne

    SvarSlett
  3. Oi dette blir spennende:)
    Gleder meg til å se hvordan det blir..hihi:)

    Kjempe fint mummihus da:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  4. ååå det gleder jeg meg til å se!! :)
    stilig da med mummi-pepperkakehus.

    kjempe fint hus du hadde kjøpt deg da! de er nydelige.

    klem

    SvarSlett
  5. Så bra da, at han tar et slikt initiativ. Gleder meg til å se løsningen...

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails