RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

torsdag 7. oktober 2010

KJØKKENFORNYEREN

Da står huset fortsatt tørt. Regna kraftig i går kveld, men noe flom ble det ikke her ihvertfall.
Formen er fortsatt ikke på topp, men bedre enn i går. Da hadde jeg jo lovt å bake en kake, men når formen ikke var bra fikk jeg hjelp av mine gullunger. De bakte eplekake de!!


















Kaka ble en stor suksess og ble fort spist opp!
Videre gikk turen til Monika og Petter der vi fikk hentet vinduet:) Nå står det i garasjen og venter på shining. Skal ikke gjøre så mye med det. En liten vask og så er det klart til å henges opp. Bilder kommer. Døra fikk vi ikke sett på pga regn og søle, men tar nok turen innover senere. Monika var så snill og ga meg litt tapet slik at jeg fikk fornyet kjøkkenet mitt.


















Er så glad for at vi gikk for løsningen med herda glass ved komfyr og vask. Som de fleste andre jenter liker jeg å forandre, og med tapet kan man bytte når man vil (og med litt hjelp fra husbonden). Og tapeten som Monika har på stua si er bare sååå fin. Takk Monika!


















Helt utrolig hva bytte av tapet kan gjøre med kjøkkenet. Ble så mye lysere!!


















Kjempe fornøyd jeg!!
Sola skinner her i Svelvik i dag. Resten av dagen har jeg tenkt å tilbringe på sofa'n slik at ikke all ferien min går bort i sykdom!!
Ha en flotters torsdag!!

3 kommentarer:

  1. Så herlig blogg du har :))

    Moro med flere bloggere fra vestfold- jeg har ikke sett så mange av oss her i blogglandia ;)

    Huset her også står nogelunde tørt etter gårsdagen :))

    Klem Trine

    SvarSlett
  2. Såååå fint det ble! Nå må jeg tapetsere også!!! Er jo fort gjort å sette opp litt tapet, ikke sant? :)
    Håper flommen holder seg borte!
    Ha en fin kveld og god bedring!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Hi hi, godt å høre at det ikke bare er jeg :)
    Aner ikke om en kan ta avlegger av villvin (busken min), men om det går, så kan skal du gjerne få en bit! :)
    Kos dere i kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails