RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

onsdag 6. oktober 2010

VENTER SPENT!

Så sitter jeg her da og venter spent på flommen som skal komme. Krisemaksinering tenker jeg i mitt stille sinn! Samtidig bor vi jo nå ganske nærme vannet og med vår flaks skal man ikke se bort i fra at NVE får rett. Men hva kan man gjøre? Ungene har heldigvis høstferie så jeg kan jo sende de ut for å bygge demninger rundt huset hvis vannet nærmer seg. De har jo ikke annet å gjøre.


















Ikke kommet så mye vann ennå, så det er bare å vente!!
Tusen takk for alle koselige hilsner i går!! Kvelden endte med en nedtur for min del!
Ble plutselig i skikkelig dårlig form og flata ut på sofa'n. Kroppen er helt rar, er ikke bedre i dag, men har slukt en haug med tabeletter siden jeg har så mye på tapeten i dag. Først blir det baking av eplekake, når jeg får lurt en av ungene ut for å hente epler. Så blir det tur til "gamlingene" med kake og levere våre håpefulle.
Så kommer det jeg gleder meg til mest. De som har fulgt bloggen min en stund har lest mitt innlegg om oppussingen til Monika og Petter, et vennepar av oss. Les alt om det her. På mandag begynte rivingen og nå står altså vinduet jeg har siklet på og venter på meg. Fikk også beskjed om at det er noen gamle dører til overs.





















Det er det øverst åttekantete vinduet som blir med meg hjem i dag!! Hvis jeg finner en dør som frister blir den brukt til sengegavel!! Planene er klare!!
Så derfor har jeg ikke tid til denne dumme flommen!!!
Håper dere tripper tørrskodd rundt og at dere har en trivelig høstdag!

5 kommentarer:

  1. Uff da, håper ikke det blir noen flom. Men, vi hørte på nyhetene i stad at det ikke var så krise mer, hvertfall ikke i Oslo og Akershus:) Men, du bor jo ikke der.. Så trist at du ble så dårlig. God bedring:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Nei noe flom tror jeg ikke det blir jeg heller, men det regner godt ute akkurat nå. Så flott vindu du skal helte ikveld. Heldig er du:)

    ha en fortsatt fin høstkveld og håper at formen bedrer seg.
    Marianne

    SvarSlett
  3. Uff,høres kjedelig ut med slik mye vann! Håper det ikke blir noe flom,å at de tar feil.
    Masse god bedring til deg.
    Ha en fin onsdag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  4. Så spennende med det vinduet. Er helt sikker på at du får noe fint ut av det. Gammel dør til sengegavl har jeg sett bilde av. Det er veldig røfft og stilig. Shabby.....
    Gleder meg til å se bilde av resultatet

    SvarSlett
  5. Å kjære deg masse god bedring..
    å jeg krysser alt jeg kan krysse,å håper dere slipper unna tvi tvi...ønsker dere en fortsatt fin høstferie,vi har det ikke før neste uke her på Hamar..klem fra Fruen

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails