RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

lørdag 14. august 2010

OVERRASKELSE:))

Skal love dere det var ei spent jente som våknet tidlig fredagsmorgen og lurte på hva som skulle skje. Husbonden kom hjem kl 10 med barnepike og jeg fikk beskjed om å pakke. Når jeg fikk beskjed om at vi måtte rekke ferga over til Hurulandet skjønte jeg hvor vi skulle. Turen bar til Strømstad, en by jeg elsker, men at vi skulle hit, til Petter, det var en bombe.

Quality Spa og Resort. Sukk, kan tro jeg ble glad!!

Flott utsikt fra en lekker suite. Stue, soverom, bad og kjøkken.

Uteområdet var bare så stilig.

Var vann rundt hele hotellet.

Pa baksiden av hotellet var det en liten "landsby" med en kanal. Her kunne man gå rett ut i båten og ta en tur inn til sentrum. Dermed ble en drøm født.

Vi var kjempe heldige med været også. Da vi kom inn til Strømstad begynte solen å skinne.

Masse god mat og drikke.

Her er beviset på at det ikke er ofte vi drikker sprudlevann. Sleit skikkelig med å få opp korken, men vi vant tilslutt.
Vi koste oss enormt, alle har godt av en slik tur og selv om kvelden endte tidlig, utrolig hvor trøtt man blir av å suge inn inntrykk, så kan jeg med hånden på hjertet si at jeg virkelig fikk ladet batteriene. Gleder meg allerede til neste tur. Og har du ikke vært der, anbefales turen mycke:))
Takk, mannen min, for en flott overraskelse. Elsker deg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails