RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

mandag 16. august 2010

APEKATT

Jeg har fått en apekatt i hus. Vel, han ligner ikke så veldig mye, men høyt og lavt, det er han. Lovte høytidlig at han skulle få komme på bloggen;)

Tøffing ja!!
Nå merkes det at det (dessverre) går fort mot høsten. Skolen starter opp om 2 dager, og tenk at jeg nå har et lite barn som skal begynne på ungdomsskolen. For meg er han mamma's lille gutt, men han er jo snart "voksen". Apekatten her skal begynne i 3. klasse.
Det flotte med at det går mot høst, må jo være at man kan tenne lys overalt.

Har funnet ut at jeg har enormt mye lykter og diverse annet overalt, tennes ikke hver kveld da:)

Disse kjøpte jeg på Kid. 70 % var det på de. Løp og kjøp. Men fargen var litt "vanskelig". Derfor var det bare å dra frem sprayboksen!!

Da ble de akkurat som jeg liker. Enda mer levende lys i stua!!
Fikk nettopp Ikea katalogen. Da er det bare å sette seg ned etter middag og drømme seg bort!!

Ha en flotters mandag!!

2 kommentarer:

  1. Hallo
    Følger med vettu. Han der Apekatten gleder jeg meg til å møte igjen. Tenk at han er blitt en ape iløpet av sommeren. Litt apestreker følger vel med da tenker jeg :)
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  2. Hehe :) artig med apekatt :) Fine lykter har du også! :)

    Ha ein herlig kveld!

    Godklem :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails