RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

torsdag 17. juni 2010

NULL HULL

I dag har jeg vært hos tannlegen. Noe av det værste jeg gjør, men flink som jeg er, møter jeg opp 1 gang i året. Og igjen hadde jeg null hull!!
Lykkelig som jeg var, fant jeg ut at jeg fortjente noe fint.
Dermed bar det rett avgårde på en liten shoppingrunde:)

Duklodd slik at duken slipper å "flakse"

Hjerteskål til å ha litt snop i.

Nam nam:)

En liten skjærefjøl.

Nytt sølvfat til å ha leskende drikke på. (ja, jeg vet at sølv er ut. Men jeg liker det!)
Legg merke til at nesten alt er pyntet med hjerter:))

Etterpå er det bare å kaste seg på maling (igjen).
Minstemann har mast så lenge på å ordne ferdig "klubbhuset" hans. I dag setter vi igang.
Har kjøpt gardiner og annet dill for å ha inni det. Fargen blir lys, selvfølgelig.

Han har selv gjorte det klart for malingen. Vasket og ryddet. Kjempe flink!!!
Da ønsker jeg dere alle en solfyllt torsdag.
Og husk Give Away  hos meg;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails