RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

fredag 18. juni 2010

STRIKE 2

Egentlig kunne jeg ha kallt innlegget "Hagearbeid er farlig - del 2".
Joda. Husbonden har jo vært å ordnet i hagen igjen. Sist tok han jo øyet, og i går var han sååå stolt der han gikk med briller på seg. Pass på øynene ja.
Naboen har jo motorsag, dermed måtte "soppene" bort:)

Ble det ikke åpent og fint!!
Skaden med husbonden skjedde da han skulle dra bort en stor jernstang. Dette skulle han klare selv, for gudsskyld, ikke spør om hjelp.

Han glapp jernstangen på foten sin. Den er jo ganske stor og tung, så jeg tviler ikke på at det gjorde vondt. Så nå går han rundt og halter. Beinet er kjempe hovent. Men nå er det bra. Han har fått beskjed om at en skade til, strike 3, så får han ikke lov til å holde på ute. Da må han leie inn en landskapsarkitekt!

Hvis du kikker godt på bildet, ser du at husbondet har "tegnet" på plenen. Vi skal ha snuplass i gården, og nå går diskusjonen. Asfalt, singel eller belegningssten? Foreløpig er vi ikke enig. Tror jeg kaster inn håndkleet. Jeg får stort sett viljen min inne. Greit at mannen i huset også kan være med bestemme litt;)
Ha en topp fredag.
Ikke glem Give Away hos meg.

5 kommentarer:

  1. Stakkars husbonden :) Skikkelig uheldig..

    Jeg er enig med deg, noen slag bør man kanskje rent taktisk akseptere å tape.. Man kan ikke vinne alle har jeg etterhvert kommet til.

    Hvis du råder inne og gir deg på denne (men for all del la han vå vite at du bevisst lar han få sin vilje) så har du mye goodwill i vente..

    Jeg har Moet & Chandon her, den synes jeg er god.. Jeg er så dårlig å huske navn. Mannen min liker ikke champis -så det må jeg ta alene.
    Normalt synes jeg musserende vin er like godt, Martini ASTI er nydelig til terrasse og jordbær. Raimat er også god, men mye tørrere. Spørs hva man liker :) Dette høres helt snålt ut, men Raimat (musserende) og en dash eventyrbrus (ja du leste riktig :) er nyyydelig terrassedrikke, da får du litt sødme og en nydelig dyp rosafarge :)
    Min favoritt!

    Ønsker deg en fortreffelig helg! Bruk kvinnelist og plei mannens fot :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Off da... Skal si han er uheldig ;)

    jeg gir meg og fort ute, jeg har inne og så kan mannen ha ute hihi ;)
    men jeg får det som regel som jeg vil likevel, enten det er ute eller inne haha :)

    Klem,kari

    SvarSlett
  3. Uff da, hørtes ikke godt ut!
    Dere blir nok enige tilslutt kan jeg tenke meg.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Stakkars han da... den uheldige mannen ;)
    Best å bare la han få holde på ute... faren er jo at han begynner å sette seg inn i interiøret :))

    Ønsker deg en herlig fredag :)
    Klem klem

    SvarSlett
  5. uff stakkars husbonden da, hørtes absolutt ikke godt ut!! Høres jo ut som fine planer ute og som du sier litt må de jo få bestemme de også. klem monica

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails