RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

onsdag 16. juni 2010

BARNEARBEID


Alle som har hage vet at man aldri blir arbeidsledig. Det har vi også funnet ut.
Når barna slenger omkring og klager over at de kjeder seg er det bare å sette de i arbeid.
De er så flinke, og som lønn blir valget is eller slush.

Det ble jo et kjempeflott vær i går, så da koste vi oss masse ute. For kattungen
Da Vinci åpnet det seg en helt ny verden da han endelig slapp ut.

Husbonden "trimmet" tujane. Avtalen er at de skal sages ned og forsvinne, men han ble så fornøyd med hvordan de ser ut, så nå truer han med at de skal stå...
Jeg vet hvor saga er mannen min!!!

Ble en tur på IKEA igår. Der var det salg!!!! Bare synd at vi hadde så liten bil.
Ble jo litt handling. Tv-benk til eldstemann, hyller, putetrekk, masse glass og noe annet småtteri:)

Nei, da får man komme seg på jobb. Etter jobb er det avslutning for Niklas. Til høsten er det ungdomsskole for han.
Husk Give Away hos meg:))
Ps. Takk for alle tips om bildeprogram. Nå koser jeg meg;)
Har lagt ut bloggen min på Blogguratkartet:
http://bloggurat.net/kart/registrere/11393/svelvik
Ha en flott onsdag.

2 kommentarer:

  1. Vi driver også med barnearbeid hi hi hi Du får lønn i himmelen pleier jeg å si... men de svelger ikke den ha ha ha

    Kos deg på avslutning :)
    Ønsker deg en herlig onsdag :)
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Kjører på med barnearbeid hos oss også :)
    Datteren min på 6 lukte ugress med meg igår og fylte kurven med løvetann og annet ugress gang på gang. Hun skulle få 20 kroner, men sa hun egentlig bare trengte 5 til en bitteliten sjokolade.. For 20 skulle hun kjøpe en stor til hele familien på lørdagskvelden. Smelt :) Såååå søt :)

    Mye avslutning og kos om dagen..

    Ha ha - "tuja-soppene" ble jo bare festlige :)
    Du får la de stå litt, garantert ingen som tør kommentere :)

    Ha en flott sommerkveld og avslutning!

    Tove

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails