RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

onsdag 28. april 2010

REGNFULL ONSDAG

I dag har det regnet uten stopp.
Egentlig er det greit med en sånn dag. Meldt sol i morgen og da kommer alt det grønne på trærne til å sprette frem. DA er det vår!!

Har mast siden jeg kom hjem i dag på å male veggen i stua, men husbonden er bizzi med andre ting.















Her skal det pusses og oljes... Synes faktisk maling av vegg er viktigere.
Klarer ikke å få tv'n ned fra veggen selv, dessverre, hadde jeg klart hadde det vært ferdigmalt nå!!
Må nok vente til husbonden bestemmer seg for å hjelpe til:(



















Denne ovnen hadde jeg egentlig tenkt å kaste ut når vi pusset opp.
Er så takknemmelig for at fornuftige stemmer overtalte meg. Den har holdt oss varm i hele vinter (det klarte ikke varmepumpa), dessuten er den jo berre lekker!!
Egentlig har jeg jo ikke noe nytt å blogge om, dessverre. Håper jeg kommer sterkere tilbake med ny, flott vegg!
Ha en flott onsdagskveld!

Hva i alleverden er det med blogger? Helt umulig å legge inn bilder jo:((

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails