RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

mandag 26. april 2010

ALLE MENN I JOBB:)

I helgen har mannfolka ordnet den lille platten i hagen. Den har fått seg en real skrubb og vask.

To må man være for å passe på at alt er som det skal være;)
Stefaren min er maler og hjelper oss så utrolig mye, tror ikke han har lært orden "nei":)

Pga druene turte vi ikke å bruke kjemikaler på platten. Derfor sprayet Niklas god, gammeldags grønnsåpe på hele platten.

Ser allerede stooor forskjell!! Trengte virkelig en skikkelig vask!!

Mamma gikk rundt med kaffekoppen for å passe på at alle gjorde det de skulle (på høyhelte sko...som mor som datter:)

Slik ble det når den var vasket godt to ganger. I dag har husbonden vært å kjøpt beis!

Beisen ser hvit ut, men den er ikke det. Er litt grått i den, blir veldig naturlig når den er ferdig etter to strøk.
Tror egentlig at det hadde vært finest med hvite hagemøbler!! Ikke sant mannen min;)

Husbonden var så snill å tok med maling til meg. Hva jeg skal male??
Veggen bak tv'n selvfølgelig.
Lurer du på hvordan farge det ble??
Da må du bare vente...fortsettelse følger;)

Ha en flott kveld

1 kommentar:

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails