RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

lørdag 1. mai 2010

MALERMESTEREN

Da har endelig husbonden slengt seg på maling av stueveggen:) Jippi!!

Vi valgte muskattnøtt.
Jeg må innrømme jeg var litt redd for at den skulle bli for mørk og kald,
men heldigvis hadde den litt rødt i seg sånn at den ble varm.

Vanskelig å se fargen her, ser litt grå ut, men det er en helt nydelig brunfarge!!

Her blir det forandring!! Som sagt vanskelig å se hvordan fargen er, men man ser jo kontrastene.

Førstestrøket unnagjort. Den hvite streken er kabelskjuleren som skal ha samme farge som veggen.
Det som er utfordringen nå er å finne noe som kan henge på veggen.
Blir nok et lite speil som jeg fikk etter mormor.
Tror jeg skal gå på jakt etter en liten gammel koselig hylle. Blir finest med hvit!!
Gleder meg til husbonden er ferdig.
Fortsettelse følger!
Ha en flott 1. mai feiring!!

4 kommentarer:

  1. Så moro :)
    jeg jakter på en fin beige/brun farge til min stue, så denne skal jeg sjekke på fargekartet ;)
    Malte nettopp med sand, men er ikke helt fornøyd..

    Klem,kari

    SvarSlett
  2. Kjekt med litt forandringer.
    Vert sikkert kjempefint dette. :)

    Ha vidare ei fin helg.

    SvarSlett
  3. Heisann
    Ble kjempe fornøyd. Vi tenkte også på sand, mamma har den på kjøkkenet. Men fant ut at den ikke ga så gode kontraster. Strålende fornøyd med at vi valgte rett farge!!
    Klem

    SvarSlett
  4. Fargen ble kjempe fin!
    Blir spennende å se hva som kommer på veggen der(:

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails