RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

søndag 25. april 2010

EN GOD LATTER FORLENGER LIVET!!

Vi holder jo fortsatt på å pusse opp og nå har husbonden endelig begynt i kjelleren.
Han er kjempe flink!! Det begrenser seg hvor mye jeg kan hjelp til, men jeg prøver så godt jeg kan.

Alle som har pusset opp vet jo hvor slitsomt det er, og hvor ødeleggende det kan være for forholdet. Man er kjempeslitne konstant og da er det lett for å angripe hverandre for den minste ting. Og ikke for å snakke om diskusjoner om farger og løsninger. Det kan bli skilsmisse av mindre.
Heldigvis er husbonden og jeg stort sett enige, selv om jeg skal innrømme at det nesten ble skilsmisse når det kom til vask på kjøkkenet og dusj på badet...for å si det slik, jeg fikk ikke viljen min på disse tingene:(
Men ellers har det gått veldig smertefritt faktisk!!!

Vi har vært flinke til å le gjennom de månedene som har gått. Vår fordel gjennom hele forholdet vårt er at vi har samme humor og kan le av det meste, f.eks når vi i full fart satt sammen garderobeskapene på soverommet vårt. Obs, feil side på sokkelen:)) Ja ja, vi lo godt, fant ut at vi kunne male en gang vi gadd:))

Slik ser det ut i taket i den lille gangen. Jeg hadde begynt å male da jeg fant ut at taket var løst og det måtte ordnes før maling...står sånn fortsatt og jeg ler når jeg titter opp!!
Huset er fullt av ting og tang som ikke er perfekte. Men det er nettopp dette som gjør huset perfekt!! Vi stortrives, vi pusser opp i rykk og napp, i vårt tempo, og i mellom alt så ler vi masse. Det tror jeg er en perfekt oppskrift når man pusser opp; Husk å le!!!!

Ha en flott søndag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails