RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

mandag 25. april 2011

Velkommen hverdag!

Vel, overskriften juger litt da! Jeg kunne godt tenkt meg en uke til med påskeferie og sol! Utrolig hva litt ferie gjør for en sliten kropp. En kropp som ikke har gjort så veldig mye nei. Mest har kroppen forflyttet seg fra det ene stedet som har sofa/stol til det andre stedet med sofa/stol. Her har kroppen fått fylt på med åndelig føde; krimromaner til den store gullmedaljen, sol; rosa over det hele, og godisskåla som nå nærmer seg tom.


















Men ennå er det litt igjen så kroppen skal ikke lide noe nød i kveld heller. 
Sånn sett kan det være greit at det er hverdag i morgen slik at kroppen kan få bort alt sukkeret som den nå inneholder. Min kropp nærmer seg nok 75 % sukkerinnhold!


















Egentlig skulle nok kroppen ha gått litt. Prøver å gå ut nyskoa. De er litt for trange men blir ikke noe viere siden kroppen bare vil ligge.


















Kroppen har fått lekt litt eksosrype i dag da. Da iler det i den gamle kroppen og den tror den er 18 år igjen. Men når turen er over og kroppen skal av sykkelen, kan man igjen merke at kroppen er den alderen den er og at kroppen skulle ha kvittet seg med litt sukker.
Du har vel hørt at man er gammel når det kommer stønnelyder ut av munnen når man bøyer seg. Kroppen min er gammel den! Ooooobphø!
Ps. Sykkelen skal selges hvis noen har lyst på. Ikke pga den gamle kroppen min da;)


















For de som lurte på hvor senga er kjøpt: "Vant" et bud hos Netthandelen. Trodde jeg gjorde det kuppet helt til mailen kom og minte meg på at det også må betales frakt. Så hvis du ikke kan hente senga i Kristiansand, vær da oppmerksom på at det koster å få kjørt den hjem;)


















Påsken er over for denne gangen men det er ikke lenge før mai kommer med alle sine fridager!
Håper dere alle har kost dere med masse god mat og drikke og masse sosiale aktiviteter, og at dere har fått all den energien dere trenger frem til sommerferien!


Ha en flott frimandag!

2 kommentarer:

  1. Ja, det er godt med fridager, men de hadde ikke vært så gode viss de var der bestandig. Vi får hilse hverdagen velkommen og glede oss til nye frdager fremover.....
    Ha en flott uke.

    SvarSlett
  2. hei hei
    Morsomt innlegg - trur jeg har 83 % sukker i kroppen jeg for min del. Har fått trent litt - men ikke nok til å komme i balanse med inntaket.
    Du er jo ikke noe å klage på med alderen da - tenk jeg er 41 om 12 dager jeg - hjelpe seg..
    ønkser deg en flott uke
    klem fra anita s

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails