RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

torsdag 10. februar 2011

SOMMEREN KOMMER!!

Du tror kanskje jeg bor et sted der det er sol og 15 plussgrader? Neida, her laver snøen ned, biler står overalt, altså et skikkelig kaos. Akkurat som det bruker å bli når det snør. Noen som sa det var greit med litt mer snø siden den snøen som lå ikke akkurat var pen og se på? Joda, den skjuler jo møkk og gule flekker, men jeg kunne godt tenkt meg at den forsvant...nå!!
For vi har begynt sommerinnkjøp, og det første (og sannsynligvis det siste grunnet prisen) som ble kjøpt, var noe jeg har siklet på lenge!

























En herlig solseng som skal stå oppe på verandaen.





















Den kan deles slik at flere får plass. Genialt!
Jeg gleder meg til å tilbringe mange soltimer i senga med en god bok!!
Nå kan sommeren bare komme, jeg er klar til å puste inn sommerlufta!!


Ha en varm torsdag!


4 kommentarer:

  1. Åhhhhh, har du kjøpt en sånn!!!! Så heldig altså! Er så kule og ser helt fantastiske ut å ligge og slange seg i.... Det blir nok toppen! Tiden går så fort atte, plutselig ligger du der og svetter og lengter etter kulde ;)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Jeg har sett på den der jeg også. Bare så synd at hvis jeg skulle ha den på verandaen min, måtte jeg bygge ut :) Tenk bare, iste med masse isbiter, bok, solbriller og SOL. Du har virkelig noe å se frem til.

    SvarSlett
  3. Å du tror det er bare du som sikler etter en slik en du!!!:) Jeg har sååååå lyst på en slik...men må vinne litt på lotto først tror jeg;)
    Å det skal bli herlig med sommer..mmmm:) Her har det også snødd, så da vi skulle ha opp ytterdøra i dag tidlig måtte vi ta i for det lå så mye snø utafor:/...LEI!!

    Ønsker deg en finfin fredag;)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  4. Ååå.... den solsenga er kjempefin. Akkurat som jeg ønsker meg "sukk" Kanskje til sommeren:)
    Ha en fin dag Gro
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails