RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

tirsdag 4. januar 2011

FULLSTENDIG TOM!!

Man begynner jo et nytt år med blanke ark og fargestifter...eller? Jeg begynner året med å være fullstendig tom i toppen. Joda, jeg er blond og er vel den som ler høyest når blondine vitser florerer, men jeg skulle jo begynne et nytt og bedre bloggår, men nå har jeg tenkt og tenkt i flere dager og det popper ikke opp noen ideer.
Jeg kunne jo selvfølgelig skrevet om kattestativet som kattene fikk i julegave.





















Med stativet kjøpte vi også en spray som skal få kattene til å "dåne" av lykke slik at de vil kvesse klørne sine der du sprayer istedenfor på alt av stoler og mitt mareritt, sofa'n. Men funker det? Nope. De kvesser fortsatt klørne på stoler og joda, av og til på sofa'n. Akkurat da skulle jeg ønske jeg ikke hadde katter. Men fordelen er jo at jeg støtt og stadig bytter trekk på stolene. Men katteting er kjedelig å skrive om.
Jeg kunne jo vise bilder av det lekre glassfatet med deilige røde epler.


















Jeg kan jo unnlate å fortelle at eplene selvsagt er av glass. Ekte frukt har en tendens til å råtne her i huset. Her foretrekker vi det usunne!!
Jeg kan jo skrive om at jeg har brukt julelysslyngene til lamper.


















Siden jeg ikke har fått kjøpt meg noen lamper jeg virkelig liker, stappet jeg de like godt oppi vaser som jeg satte der jeg manglet lys. Joda, vet at det er salg og at jeg sikkert finner akkurat det jeg leter etter nå for en billig penge. Men, ikke er jeg bare tom i hodet, tomt for tiltakslyst å.
Derfor har jeg ingenting fornuftig å blogge om. Og nyttårsforsettet mitt om ironiske hverdagsglimt har vel kanskje ikke fått en akkurat "flying start". Får håpe det løsner etterhvert!


Ha en flott tirsdag!

6 kommentarer:

  1. Uff då, ikkje kjekt å vere tom for ideer og tiltakslyst. Men den kjem sikkert snart igjen, i mellomtida kan du berre slappe av og nyte livet. :)

    Går du på dyrebutikken så har dei noko som heiter Catoff, det hjelper på katter som klorer på alt muligt. Eg må ha det på min sofa og mine stoler, for begge mine rampekatter klorer på alt dei kjem over.

    SvarSlett
  2. Har prøvd catoff, funker, men da vil de ikke gå inn i stua:(. Men men, må regne med litt svinn;)

    SvarSlett
  3. Hi hi, vet hvordan du har det! Jeg har SÅ lyst på ny sofa, men birmapusen vår massakerer sofaer om natten! Om dagen bruker han klorestativet og om natten sofaen... Han gjør mystefystisk mye rart om natten. Åpner klesskap og puffer ut alt innholdet. Napper oss i tærene slik at vi skal stå opp og leke med ham, om natten.... Crazy cat:)

    Klem:)

    SvarSlett
  4. Kjenner meg igjen her ja:) Men her i huset får ikke kattene lov til å være i stua om natta;) Da må de være i gangen..(med åpen dør inn til soverommet vårt);)

    SvarSlett
  5. Kjenner til problemet med at kattan klore på møblan- sjøl om en har klorbrett på veggen.. Har ikke hatt katt på flere år no, men dem e no nå nysselige dyr..så leng dem itj gjør fra seg innendørs..
    Du ska sjå at energien kjem etter kvart..
    Æ e helt tom for energi sjøl i kveld...og så må æ pakk to store sekker til barnehagen igjen te i morra. Ja, sånn går no dagan..
    Ha en fin kveld. G

    SvarSlett
  6. Ho ho, herlig innlegg! Sånn er jeg både titt og ofte... hva har JEG å skrive om liksom :)
    Om ikke interiørinspirasjonen er der, så er "pennen" tilstede hos deg i alle fall ;)
    Klem
    Lise

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails