RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

tirsdag 7. desember 2010

JULEUTFORDRING-NIB

Slenger meg på juleutfordringen hos NIB i siste liten. Hjemme hos oss får jeg virkelig julefølelse når pepperkakene er bakt og når julekrybba kommer opp. I dag orket jeg ikke å vente lenger så jeg ryddet plass til den. Nå er det jul snart.


















Krybba er 17 år gammel og figurene er noe slitt. Men jeg bytter den ikke ut. Ungene har bestandig fått lov til å holde på med figurene hvis de vil.


















Rundt julekrybba har jeg satt litt dill og dall, selvfølgelig. Vet at aloe vera plante ikke har noe med jul å gjøre, men kan ikke sette noen juleblomster på sjenken siden varmepumpa tar livet av alt den blåser på.





















Må jo vise fram pepperkakehuset til husbonden igjen da. Ingen jul uten pepperkakehus. Denne julen lagd av mannen selv.
Ellers er nok ikke huset ferdigpyntet ennå. Det dukker opp en og en ting her hver dag, men drøyer litt med nissene. Men jeg ha nisser!!
Nå skal jeg kose meg med resten av bidragene!
Ha en fin tirsdag, og husk: Heia Norge!!

3 kommentarer:

  1. Koselig julekrybbe - enig i at du ALDRI bør bytte ut noe som er så fint og som bærer mange gode juleminner :) Lykke til i utfordringen!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig med de tingene man tar frem år etter år og som etterhvert rommer gode minner og blir endel av julen!!

    Nyt adventstiden!!

    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Flott blogg du har.
    Kommer i julestemning av å lese dette :o)
    Hils Roar å si at jeg er imponert over pepperkakehuset han har laget.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails