RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

mandag 29. november 2010

HVIT SNØ.....MED GULE FLEKKER

Joda, været får man jo ikke gjort noe med. Og uansett hvor mye jeg klager og vrir meg, så har vinteren kommet! Store snømengder fant det for godt å komme i går, samtidig som vinden bestemte seg for å blåse alt pokker i vold. Ikke nok med det, kuldegradene får de fleste til å holde seg inne. Katta har verdens største festblære og nekter plent å gå ut.


















Husbonden måtte bare overgi seg og ut for å måke i går. Ikke gjort med et smil rundt munnen nei.
Jøss da. Visst er det fint ute, der det er hvitt så langt øyet kan skue....bare avbrutt med gule flekker overalt. Men fortsatt ser jeg frem til våren, selv om det er trivelig med hvit jul..men jula er ikke før om 26 dager da:)

























Denne tøffe radio'n har fått plass på kjøkkenet. Måtte bestille den fra Danmark. Radioforholdene på kjøkkenet er elendige, vi hører kun P4, derfor måtte vi ha dab radio. Men, funket dårlig denne å. Skikkelig surt siden radio'n er bare råkul. Men heldigvis har jeg en handyman, han finner vel en løsning.
Nå er det middagstid her i heimen. Etter det blir det sofasliting:))


Ha en flott mandag!

1 kommentar:

  1. Usj ja, vinteren er kommet og det er ufyselig kaldt...fryser omtrent 24 timer i døgnet...Sa til mannen i dag da vi satte oss i bilen for å dra på jobb, vind og minus 19 grader...ååå som jeg gleder meg til sommer!!!;)
    Men det er ei stund til enda...;)

    Ha en fin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails