RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

tirsdag 10. august 2010

DAGEN DERPÅ

Som alltid når jeg starter prosjekter er jeg full av pågangsmot! Dette blir lekkert, det blir så fint. Men som alle vet når man begynner på noe, så vokser det seg større og større. Akkurat det har mitt siste prosjekt gjort. Det begynte med denne benken som jeg kjøpte under Svelvikdagene. Jeg fikk den for 250 kr.

Selvfølgelig måtte jeg ha den, selv om jeg hadde glemt lommeboka mi hjemme. Både mann og barn spyttet inn penger og benken ble min. Men da den stod på plassen sin, kunne jeg ikke unngå å gremmes over hvor "møkkete" spisebordet (og stolene) så ut. Jaja, bare å kaste seg på malingen...
Maling for meg er egentlig pyton med tanke på ryggen, men heiv meg på...er ikke helt ferdig ennå.
Etter bilder kommer snart:)

Husbonden har blitt skikkelig husmor og kokte ripsgele av egne bær igår, han er så flink. Nå står geleen i kjøleskapet siden vi er usikre på om vi kan fryse den. Vet du om vi kan? Smaker godt uansett!! Flinke mannen min!!

Ha en flott tirsdag alle sammen!!

3 kommentarer:

  1. Hi hi, noen navn sier seg selv, ja... :)
    Nydelig benk! Og namminammi ripsgelé, så flink mann du har!
    Ha en super kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Så fin benken ble og for en snill mann. Ingen anelse om man kan fryse det, har aldri gjort det før selv...

    Tusen hjertelig takk for den koselige hilsenen du la igjen hos meg. Vi hadde en utrolig koselig kveld på vår 8 års dag.

    Klem Elizabet

    SvarSlett
  3. Benken er kanon fin! En slik benk har jeg også lyst på. Har sett mange fine på nettbutikkene men det kjekkeste hadde jo vært å fått den med i bilen hjem. ( utålmodig sjel) Så jeg skal ta meg en butikkrunde en av de siste dagene av ferien

    Ønsker deg en nydelig onsdag. Klem fra Elin:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails