RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

tirsdag 6. juli 2010

BLOGG PAUSE

Da folkens, lar jeg fingrene hvile noen dager og tar meg en fortjent blogg pause.
Tar en pause fra det meste jeg, og kryper opp i en godstol, ett eller annet sted her i landet, med en god bok. Skal også kose meg masse med familie og gode venner.
Kameraet derimot tar ikke pause og har tenkt å knipse mange bilder som skal fylle bloggen min senere.

Kos dere i sommerværet, snus inn duftene og pass godt på hverandre. Så blogges vi om kort tid igjen;)

9 kommentarer:

  1. Kos deg med bloggpausen:) Viktig å nyte disse sommerdagene, de går så fort over.

    Ønsker deg en flott sommertid!

    Klem fra Thea

    SvarSlett
  2. Kos deg masse i ferien!! Vi gleder oss til flotte bilder når du er tilbake!!

    SvarSlett
  3. Hei Gro-Beate! Jeg fikk pakke fra deg i går. Så nydelige ting! Gå inn på bloggen min, så kan du se hvor fint det ble på badet mitt nå. :-)
    Tuuuusen takk skal du ha!

    Ønsker deg en deilig sommer med mye sol og masse druer!

    Beste hilsen fra Husfruen på Hilltop House

    SvarSlett
  4. Kos deg i sommer, følger med deg igjen litt seinere.

    Sommerhilsen fra
    Marianne

    SvarSlett
  5. Kos deg og nyt du også!!! Jeg gleder meg til å få se bildene når du er tilbake :)

    God ferie!

    SvarSlett
  6. Deilige dager dager uten pc og mas er ikke å forakte, så la de synke dypt inn. Ta med boken ut i solen, eller inne i en dyp stol under pledd og ta en velfortjent pause du. :)

    God ferie! :)

    SvarSlett
  7. Ha ein fin ferie og bloggpause.

    Ha ei fin helg. :)

    SvarSlett
  8. Ja, så godt og nødvendig med en pause iblant ;) Nyt sommer, ferie, late dager og livet i sin alminnelighet <3 Ha en HERLIG SOMMERTID!! Klem Gry ;)

    SvarSlett
  9. Hei!

    Vi er nesten naboer vi da,over Drammenselva og Hurumlandet bor jeg.

    Riktig god sommer, det blir artig å se bildene du har tatt under bloggpausen!

    Velkommen til å besøke min blogg!

    Mvh Mimmi-Leone

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails