RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

onsdag 26. mai 2010

UTFORDRINGEN HOS NIB

NIB har kommet med ny utfordring. Hva ville du kjøpt, på øverste hylle, hvis du kunne.
Nå har jo vi nettopp flyttet inn i huset vi virkelig ønsket oss. Og selvfølgelig måtte vi shoppe endel som vi også ønsket oss. Så egentlig begynner jeg å bli "mett"........TULLA:)
Bestandig noe jeg har lyst på!!

Øverst på ønskelisten står servicet fra Rosendahl. Har glass, glasskaffekopper, boller og karaffel, men vil så gjerne ha hele settet. Vi har ønsket oss det en stund, men hver gang vi sier at vi skal kjøpe det, dukker det opp noe annet..som f.ex hus;)

Denne hengekøya fra Indiska er bare kjempefin!! Prisen er også overkommelig så man skal ikke se bort i fra at den havner i hagen i nærmeste fremtid...uten jenta da mannen min:)

Og tilslutt...en gyngestol. Har ikke noe å si hvordan farge det er på den, men det skal være denne typen. Skal stå på soverommet, med puter, saueskinn og pledd!! Mors plass!!

Hva ønsker du deg?? Bli med!!

Ha en flott onsdagskveld alle sammen.

3 kommentarer:

  1. hei.
    så herlige ønsker du har,nydelig servis å hengekøye.
    sånn en gyngestol ønsker jeg meg å.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Ikke så kravstor jeg;) Sa det til husbonden og han bare stønnet:) Fnis:)))

    SvarSlett
  3. Så flotte ting du ønsker deg :) Jeg tror ikke klarer å velge tre stykker jeg hi hi hi

    Ønsker deg en herlig onsdag`s kveld :)
    Klem klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails