RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

tirsdag 25. mai 2010

HVERDAG I SUS OG DUS



Da er pinsen over og besøket dratt. Jeg er i gang med å forberede neste besøk som kommer i slutten av uka. Gleder meg til å kose meg med svigermor!!
Pinsa har for oss vært stille og rolig. Var på en shoppingrunde på lørdag, der jeg endte opp med et nytt stuebord, kjøpt av go'jenta Monika. Gleder meg til jeg får det!!
Husbonden og bror var helt alene hjemme mens kvinnfolka var å handla, og dette kom jeg hjem til;

Et stort monster av et lydanlegg kalt "planke". Hadde det ikke vært for at jeg hadde kjøpt stuebord,
tror jeg at jeg hadde ristet han godt i ørene. Har holdt på siden jeg kom hjem med å prøve og skjule "monsteret", men uansett hva jeg gjør blir det ikke bra. Har blitt enige om at han skal lakkere den lysegrå!


Da han fjernet DVD spilleren mistet jeg også den eneste klokka som er i stua.
Hvordan skal jeg da se når Frustrerte Fruer og True Blood begynner?
Da besøket vårt dro igår, kastet vi oss derfor i bilen og kjørte rett til det stedet som har butikker oppe på
2. pinsedag; Sverige (tusenvis av andre nordmenn som gjorde det samme).
Der fant jeg denne fine klokka. Ikke så galt lell da;)

Kjøpte også et skilt, men det ligger fortsatt på bordet. Skal vi vedde hvor lenge det blir liggende?:)
Nei, da får jeg fortsette med rydding og vasking. I kveld er det dugnad og fotballkamper, full fart med andre ord:)
Håper alle får en koselig tirsdagskveld med Frustrerte Fruer

1 kommentar:

  1. Det var da enda godt at mannen din gikk med på å spraye den grå, hihi... Har et monster i stuen vi også, men den må nok bare pent stå der slik som den er. *snøft* Den klokken var helt nydelig, den likte jeg godt ! :)

    Kos deg med svigemor på besøk, og ha en strålende kveld videre ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails