RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

lørdag 15. mai 2010

FRU LATSABB



Hadde du kommet på besøk i dag hadde du møtt "fru latsabb" i bompidress og håret til alle kanter.
I dag er det den store daffedagen delux. Trodde jeg helt til husbondet jumpet i "jobbeklærne" og skulle ordne kjelleren. Nytt vindu skulle inn og badet skulle gjøres ferdig. Heldigvis begynte det å regne skikkelig, slik at noe demontering av vindu gikk ikke. Da stod bare badet igjen, men takk og pris, var det unnagjort på en halv time:).

Hengt opp litt dill og satt frem litt dall. Mangler en fin såpedispenser da..shopping.

Bladkurven med se og hør er satt frem. Doen er klar for bruk!!

Har jo vært en liten tur ute i dag da. Måtte innom "Nostalgi" som kun har opp på lørdager
 (takk og lov for det). Kjøpte en krone, verdig en dronning, og en eføy som jeg surret rundt. Ble skikkelig fint, sååå fornøyd med meg selv enda jeg er en latsabb i dag.!

Nå er det snart klart for middag. Spansk gryte med hjemmelaget foccacia brød. Nam nam.
Og etter det blir det å krype nede i stolen med et nytt blad for denne latsabben.

I morgen er den store "bakedagen". Jeg skal bake 4 stk (må ha med på skolen å) og husbonden 1 stk.
Venter storinnrykk til 17 mai. Gleder meg!

Ha en flotters lørdagskveld alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails