RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

søndag 14. mars 2010

Søndag og sol

Da har besøket reist. Vi har kost oss skikkelig. Håper det ikke blir langt tid før de kommer tilbake.

I går var jeg innom "Nostalgi" igjen, og utenfor var det kommet inn noen stiger. Men de var masseprodusert. Er så fornøyd med den "ekte" gamle stigen vi har på badet. Ekte vare slår nytt hver gang!!
Men ellers bugnet butikken over av nydelige varer. Ble ikke noe kjøpt til meg, men kjøpte en gave til svigerinnen min som hadde bursdag på fredag!

I morgen er det jobb, 3 uker siden sist. Skal bli godt å jobbe noen uker nå!!

Ha en flott søndag

1 kommentar:

  1. Så stilig med slik stige....
    Ønsker meg en på gjesterommet..Er jo så Dekorativt( og litt praktisk!)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails