RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

fredag 12. mars 2010

FREDAG OG FUGLENE KVITRER

Da er det helg igjen og sola skinner og fuglene kvitrer. Formen er stigene, bare den dumme betennelsen som herjer med kroppen:(
Jeg skal snart lage Snickerskake og gleder meg til besøk i morgen.
Bekymrer meg litt over snøen....har kikket litt i andre blogger der dere har tatt bilder av gressplener og krokusskudd....som dere ser her er det utrolig mye snø i hagen. Litt bekymret over druene. Håper virkelig ikke snøen og kulden har drept dem. Men vi får bare vente og se om de kommer.

Rosene rakk jeg ikke å klippe ned før snøen kom, men det er mange som sier at de kan klippes på våren...litt usikker på det. Var så enormt mye å gjøre før vi flyttet inn her og dessverre ble det sånn at vi "glemte" hagen.


Men neste år skal det uansett spire og gro her!!
Ha en flott helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails