RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

tirsdag 2. mars 2010

En helt vanlig tirsdag

skal våren komme!!
Jeg fant ut at nok snø fikk være nok snø! Her skulle soveromsvarandaen måkes og møblene skulle settes ut. Sola skinner i dag, så jeg hadde tenkt å sette meg ute og nyte sola som steker i ansiktet.
Men før det kunne gjøres, måtte jeg få opp varandadøra....bom fast gitt, snødd igjen. Men jeg vet råd! Verandadøra fra soverommet er en skyvedør og den fikk jeg opp.....rausa en haug snø inn, men men. Det var sinnsykt mye snø der, mer enn jeg trodde, så jeg kom ikke så langt før jeg var utslitt! Nå er Niklas opp og måker, snille gutten. Kanskje jeg får opp møblene i morgen.

Men ut måtte jeg, så jeg gikk en tur til butikken. Utolig flott utsikt jeg har på veien dit, Svelvik er en flott by å bo i!!

I kveld skal jeg kose meg med tv. Først Frustrerte fruer og så sesongstart på True blood. Helaften!!

Ha en fortsatt fin tirsdag!

2 kommentarer:

  1. Jeg fatter ikke at alle snakker om vår, det er jo VINTER ennå.Leeenge til det blir vår her!

    SvarSlett
  2. Må leve i trua vet du;) Har faktisk vært litt vårstemning her i dag....legger ut i morgen:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails