RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

mandag 1. mars 2010

Da er det mandag igjen


Mandag og 1 mars. Det er nå vi kan begynne å lete etter vårtegn. Tok meg en tur ut, men det var vanskelig å finne gitt. Får vel tusle meg en tur bort til blomsterbutikken og finne noe som lukter vår!

Som dere ser på bildene er det kommet utrolig mye snø, så nå håper jeg at det er nok!

Igår fikk jeg besøk på kjøkkenbenken. Lovte å passe på de nye kjæledyrene til Benjamin og satte de på benken. Tok ikke lang tid før Picasso luktet de nye gjestene så han hoppet like bra opp på benken. Det er egentlig ikke lov, men syntes det var så søtt at han fikk sitte der til jeg hadde tatt et bilde:)

Ønsker alle en fin mandag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails