RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

lørdag 29. oktober 2011

SHOPPING HOS BERLES GÅRDSBUTIKK

Da har jeg vært å fått i litt nytt igjen da. Egentlig begrenser det seg hvor mye jeg trenger, har allerede alt for mye, men når husbonden går og kjøper kaffemaskin til hu mor, gir jo det en gylden anledning til å investere i nye kopper. Siden jeg ikke drikker kaffe skulle man tro at jeg ikke brydde meg om hva kafferdrikkerne drikker av, men maskinen kan også lage kakao. Solgt! Lite jeg skal kose meg i høst da!


















Det er ikke mange ukene siden vi plukket druene noe som gav over 17 kg druer. Druene ble gitt til Gro Irene som eier Berles gårdsbutikk og hun lager verdens nydeligste druegele av den! Løp og kjøp!



Plukket selvfølgelig med meg en liten ting til:
Eplekasse. Vet ikke helt hvor jeg skal ha den, men kjekt å ha!


















Siden jeg ikke har fått levert kamera til reparasjon, løper jeg rundt som en annen galing når det først bestemmer seg for å virke. Så har kommer et lite stemningsbilde fra stua:





















Og et lite bilde av pusungen som ikke bryr seg om hva mor sier og ligger akkurat der det passer!


















Ellers er det en stille helg som inntar druehagen. Husbonden har brannvakt og godt er det! Da kan vi med god samvittighet slappe av hjemme og ikke tenke på alt vi skulle ha gjort og alle vi egentlig skulle ha besøkt. De er heller hjertelig velkomne hit for å innta en hærlig kaffekopp. Sjokoladen er min!


Ha en flott helg!


1 kommentar:

  1. Flotte bilder:)
    17 kg med druer ja...det var da litt det;)

    Ha en fin helg hos deg:)
    Klem fra Kari

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails