RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

lørdag 26. mars 2011

AWARD

Alltid hyggelig at noen husker meg når awarder deles ut! Koselig å få, men utrolig vanskelig å dele ut videre siden man liksom ikke vil "glemme" noen.
Men først...*Trommevirvel*

















En vakker award som jeg fikk fra enda vakrere Nina. Tuuusen takk. Og har du ikke vært innom Nina før er det jammen meg på tide.
Selvfølgelig kommer ikke awarder "gratise". Følger gjerne noen med de. Så da er det bare å sette igang:


Link til den du fikk awarden av: 
 Det er gjort (se over)
Svar på spørsmålene:


1. Hvorfor begynte du å blogge?
    Her kunne jeg jo ha sagt sannheten; for å bli rik og berømt, men ser jo at det ikke høres så bra ut.      Begynte å blogge når vi kjøpte huset for å holde familie og venner "nordpå" oppdatert om hva vi gjør med huset.
2. Hvilke blogger følger du?
      Mange forskjellige egentlig. Alt fra interiør til "rosablogger". Elsker blogger med ironi!
3. Favoritt makeup merke?
    Ingen spesiell. Kjøper det som blir mest reklamert for, i den troen på at jeg blir like vakker som modellen.
4. Favoritt klesmerket?
    Kjøper det jeg liker, men nekter å bruke masse penger på dyre merkeklær!
5.  Ditt "må ha" make-up produkt?
     Klarer meg egentlig uten sminke. Vet ikke om omverden er like enig med meg når jeg subber rundt. Men er veldig avhengig av tannkrem!
6.  Favorittfarge?
     Kommer vel ikke som noe bombe at det er lilla og brunt.
7.  Favoritt parfyme?
     Bruker sjeldent parfyme siden jeg har en skikkelig tander nese for lukter og ender gjerne opp med hodepine av parfymelukt. Passer på å dusje hver dag så det ikke lukter av meg da;)
8.  Favoritt film?
     Er så flink til å glemme filmer etterhvert som jeg ser de. Men gi meg en med action og latter så koser jeg meg! 
9.  Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
     Akkurat nå må jeg svare: Et varmt land! Har ikke noe å si hvilket, bare det er sommer sol og strand der!
10.  Nevn 5 ting du alltid har med deg i veska?
     Jeg bruker sjeldent veske. Pakker full lommene mine på jakka isteden. Lommene glemmer jeg jo ikke igjen noen steder. I lommene har jeg: mobil, lommebok, Ifa halspastiller, nøkler og "fjelluft"(fy deg Gro-Beate).


Så skal jeg dele awarden videre.... Det er dette jeg synes er så vanskelig!! Derfor leker jeg "kylling" og velger å si at den som vil kan ta den!!


Håper alle har en flott lørdag!
Heia Norge!!

1 kommentar:

  1. Ja nå vet jeg litt mer om deg,grattis med award!!
    Goe helg i druehagen!
    Klem fra Sol

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails