RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

mandag 19. juli 2010

FERIEGJESTER

I går dro feriegjestene våre. Vi har kost oss enormt i det flotte været.
Tur til Tusenfryd, shopping, god mat og drikke og laaange varme sommerkvelder.
Ferien er over for husbonden og i morgen kommer svigermor tilbake. Gleder meg.
Det er ikke lenge siden hun var her sist, men ferien hennes ble forkortet grunnet dødsfall, men imorgen er hun tilbake:))

Denne flotte lykten fikk vi i innflyttergave av Arve og Anne Marit. Passet perfekt hos oss.
Selv om feriegjestene kommer tettt på er vi i full gang med flere prosjekter. Denne gangen har vi bestemt oss for å skifte farge på spisestueveggen. Når tallerkenhyllen ankommer (hvit) blir det fint med en kontrastvegg.

Vi regner med at vi kommer til å bruke samme farge som vi brukte på tv veggen. Muskatnøtt.
Jeg har jo shoppet litt den siste uka da. Kjøkkenet har fått nye gardiner, men vet ikke om jeg liker fargen. Blått er ikke helt meg, men får la de henge litt for å se om jeg blir vant til de. Lampa er skiftet ut. Fant en som passet bedre på Indiska.

Da er det bare å fortsette med husvasken slik at huset er ferdig til i morgen.

Ha en flott mandag alle sammen!!

3 kommentarer:

  1. Så koselig lykt! Selv ønsker jeg meg både en og to og fire lykter til forskjellige steder i heimen - og til min ergrelse har jeg bare en og den er ikke engang fin :) Flott det så ut hjemme hos dere!

    SvarSlett
  2. Lykter kan en ikke få nok av :)

    Gleder meg til å se kontrastveggen med den fine tallerkenhylla på!

    Ha en herlig uke!

    SvarSlett
  3. Heisann:)

    En nydelig blogg du har, med masse flotte bilder_:)
    La meg til som følger jeg:)
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails