RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

lørdag 19. juni 2010

UTFORDRING

Var så heldig at jeg fikk en liten utfordring av Fru Furu med den herlige bloggen Familien Furu.
Tusen takk.
Utfordringen går ut på å skrive 6 positive ting om meg selv, og finne et bilde av meg selv, som jeg er fornøyd med. Når jeg har gjort det, skal jeg sende denne utfordringen videre til 6 andre.

Okay, here goes:

Jeg er veldig omgjengelig. Har en tendens til å snakke med alle omkring meg. Selv om jeg ikke kjenner dem.

Smiler myyyye. Alt er litt lettere med et smil.

Er en skikkelig hønemor. Duller med disse barna mine hele tiden. (Kanskje ikke så positivt?)

Har lett for å få andre til å le. Tror jeg har en ganske smittende humor.

Er en skikkelig dyrevenn. Kan godt ta imot alle hjemløse dyr. (Gjelder ikke edderkopper!)

Har en stor tro på at alt ordner seg for snille piker.

Phu. Er ikke så lett å bare skrive positive ting om seg selv. Regner med at jeg kunne ha ramset opp mange negative.

Bildet jeg valgte er helt meg!! I kjent positur i sofa'n, med bompidress og en høyt savnet pus på fanget. (Hvor er du Sølvpilen?)

Det å sende utfordringen videre er litt vanskelig. Det er mange som allerede har fått den, dessuten er det så mange som jeg skulle ha gitt den til. Men jeg gir den til disse 6:


6 herlige bloggere som gir meg masse inspirasjon. Ta utfordringen hvis dere vil!

Da ønsker jeg alle sammen en riktig god helg.

3 kommentarer:

  1. Hei kjære søte deg! Takk for at du tenkte på meg, det setter jeg stor pris på =) Jeg sparer på utfordringen i en tenkeboks...så ser jeg om jeg tar den fram en dag. Håper det er sol og sommer hos deg for tiden! Kos deg videre med helgen!! Klem fra Ann-Helen

    SvarSlett
  2. Tusen takk:)) 6 positive ting om meg selv og et bilde jeg liker? hihi....Det kan bli vanskelig:)) vet ikke om det finnes et bilde av bare meg som jeg er fornøyd med:))

    klem fra meg

    SvarSlett
  3. Denne utfordringen har jeg hatt også, veldig vanskelig. Fikk hjelp av mannen, barna og en venninne, hihi... Men jeg hadde ikke hatt noen problemer med å ramse opp en haug av negative ting. Jaja, alt skal ikke være enkelt. ;) Veldig gøy å lese litt om deg og se et bilde av deg. Du ser ut til å være en søt og snill jente ! ♥

    Nattaklem Anette ♥

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails