RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

torsdag 10. juni 2010

TUSEN TUSEN TAKK!!!!

Nå fortiden er jeg litt sånn "stille før stormen". Det har skjedd så mye dumt den siste tiden at jeg bare går og venter på neste dumme ting. Jeg bruker å si at vi har en sort engel som sitter på skulderene våre, og når vi tror den hvite engelen har vunnet, så slår den sorte tilbake. Så her går vi.
Husbonden med et stort, hovent øye. Og husfrua ser ut som om hun har tisset på seg når hun går.
Bekkenet fikk seg et skikkelig smell etter hengekøyekos...

Har fått ordnet en "kose" krok da. Den lille kroken mellom kjøkkeninngangen og stueinngangen kunne liksom ikke brukes til noe. Men fant en pidestall i bruktbutikken til Aase som jeg malte (les:sprayet) hvit.

Den var beiset sort da jeg kjøpte den. To bokser med hvit spraymaling og den ble perfekt!! Fnis

Fant en gammel settekasse i garasjen som også fikk x antall lag med hvitt på seg.

Ser jo litt "shabby" ut siden den sprakk litt da malingen kom på.

Litt dill og dall fra Bohus og Aases bruktbutikk..voila, kroken ble kjempe fin, et skikkelig blikkfang!!
Idag går dagen med på å skrive jobbsøknader. Hus får være hus, ingen som dør av litt støv!!

Forresten, en ting jeg alltid glemmer når jeg skriver nye innlegg. Tenker på det før jeg begynner og borte er det helt til jeg har publisert det....
Tusen takk for alle koselige kommentarer og hjertelig velkommen dere som har lagt dere inn som følgere. Jeg neier helt ned i bakken. Er så glad for at dere vil følge akkurat meg!!!

Ha en flott torsdag alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails