RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

lørdag 26. juni 2010

SUPRISE - GIVE AWAY

Nå må dere ikke glemme GIVE AWAY hos meg som trekkes i morgen folkens.
Dette er mitt 99 innlegg så du skal ikke se bort i fra at det blir en liten overraskelse på en av dere når jeg bekker innlegg nr 100 i morgen;)

Premien er dufthjerte, duftstener og to små glassfat til å ha telys i. Alt fra Berle's Gårdsbutikk.

I dag er det nyydelig sommervær, så nå bærer det ut for å få litt solstråler på den bleke kroppen min. Trengs ser jeg.
Husk å stikke innom bloggen til Berle's Gårdsbutikk. Kommer flere innlegg der i løpet av dagen;)

Ha en flott lørdag alle sammen. Håper det er sol der du bor:))

1 kommentar:

  1. Jeg vil gjerne være med på give away:) Liker bloggen din jeg. Klem fra Elin:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails