RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

tirsdag 29. juni 2010

MAKE OVER

Har hatt denne lysestaken kjempe lenge, men når den nå skulle få ny plass å henge (ikke i stua), passet den liksom ikke inn.

Den har hengt i et hjørne og der var den grei, men så fant jeg ut at den skulle flyttes til trappa i gangen og da brøyt den for mye. Men hva kan man ikke gjøre med litt hvit spray, kjøpt på Europris for 39,90,-
(takk for tipset...husker ikke hvem jeg fikk det av).

Ja...litt for sukkersøtt t.o.m for meg.

Bedre med hvitt lys ja. Vet ikke helt om jeg skal ta av blomstene....
Nå må jeg vel komme meg ut å få ordnet kabeltromma. Den er vasket og pusset, men blir ikke malt hvit!! Overrasket? Tror den blir finest slik den er. Eneste vi skal gjøre er å "kalke" den slik at den beholder det slitte utseende.

Da Vinci ligger ved siden av meg og prøver å ødelegge pelsputa mi. Tror ikke han var 12 uker da vi fikk han nei:)
Her skinner sola, håper det gjør det hos deg å.

Ha en flott tirsdag.

4 kommentarer:

  1. Flott lysestake, gjorde seg flott i hvitt. Helt enig at det hvite lyset passet bedre enn det lyserosa.

    Marianne

    SvarSlett
  2. Kjappe tak kan gjøre fine ting, og det ble den nå ja. jeg er også enig i at det var finest med det hvite lyset (men da er jeg vel egentlig ikke helt kvalifisert, siden jeg ikke er så rosa av meg.. ;) ).

    Fine pusen sin. Har en katt som elsker å ligge og kose på saueskinnet i stua selv, så den kjenner jeg godt igjen. :)

    SvarSlett
  3. Så smart!

    Helt trolig hvordan farge endrer utseende til en ting fullstendig!

    Jeg lover -ingen maling av syskrinet mitt :)


    Nyt deilige sommerdager!

    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koslig kommentar som jeg likte veldig godt...hyggelig av deg.
    Og så syns jeg lysestakern ble kjempkoslig i trappa din .

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails