RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

tirsdag 1. juni 2010

KATTUNGE OG BILDE I HUS

Dagen i går var faktisk veldig konstruktivt. Dagen begynte dårlig med eldstemann som dro fra mamma'n sin til leierskole. Mor stod igjen med kjempe klump i halsen og tenkte fremover i tid da den fryktelige dagen kommer når han skal ta med pikkpakket sitt og flytte fra mamma:(
Dagen fortsatte med at alle kattungene jeg ringte på, allerede var gitt bort.
Men så begynte det å gå veien :)

Hils på vårt nye familiemedlem. En liten gutt som foreløpig er navnløs.

Han er som kattunger flest. Sover, spiser, leker, sover og henger i gardinene.

Plutselig kom jeg på hvordan det er å ha en kattunge igjen. Med all dilldallet mitt var det bare tidsspørsmål før noe gikk i gulvet.. Så nå løper jeg rundt å flytter unna ting som ikke står trygt.
Skal spraye gardiner med "catoff" slik at jeg slipper å ha han klatrende oppover og leke Tarzan.
I natt har han sovet i sengen til mor og husbonden...sukk. I'm in love!!

Kvelden fortsatte bare topp da jeg fikk beskjed om at maleriet mitt var klart til å hentes.

Dessverre er bildet skikkelig dårlig (må ha speilreflekskamera!!), men bildet er bare så lekkert og malt av Rikke. Sjekk bloggen hennes HER. Så glad for at det er mitt. Takk Rikke!!

I dag er det blå himmel, sol og varmt. Minstemann kaster opp så det blir en rolig dag. Greit det, skal kose meg med pusekattene mine, svigermor og bildet mitt!!

Ha en flotters dag og kveld

4 kommentarer:

  1. Hei på deg!! Jammen morsomt å finne bloggere i "nærheten" av seg selv. Svelvik er jo ikke lange svippen...hihi selv om jeg i flere år har lovet en gammel kollega å besøke hennes butikk flere ganger!!

    Fant deg inne på svenske interiørblogger faktsik...pussig!!

    Nusselig liten pusekatt da....

    Har du funnet gyngestol?? Snakket nemlig akkurat med en venninne som lurte på om jeg ville kjøpe en av henne.....kanskej det er en slik du etterlyser...skal sjekke med henne evt!!

    Ha en strålende dag og nå som du viste shopping fra to nydelgie butikker må jeg vel til Svelvik en dag da....på tide!!

    Klem fra aase med brukthandel i Lierbyen!!

    SvarSlett
  2. Pussig...her sitter vi nesten likt å skriver til hverandre!!

    Butikken vår ligger midt i Lierbyen sentrum....ved bussholde og taxiholdeplassen. vi har marked her på lørdag!! Andre utstillere som stiller opp ute da.

    SvarSlett
  3. Da må du love å komme å hilse på meg da!! Kankje kjenner jeg mamman din også....kult!!
    Om du sender meg en sms på nr. 90 95 79 48 så skal jeg prøve å få henne til å sende meg bilde av stolen. Kanskje du kan se på den, hun bor på Eikenga.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med det lille nøstet du har fått. Var jo bare skjønn:) Kattunger er herlige og fulle av liv. Tenker sønnen din blir glad når han kommer hjem fra leirskole også:)

    Ønsker deg en flott kveld!
    Thea:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails