RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

lørdag 12. juni 2010

DEN SORTE ENGELEN FLØY.....???

Har nettopp kommet hjem fra Horten og fotballcup. Brrr, kaldt, men ungene kosa seg!!!
Var jo innom Berle gårdsbutikk i dag, måtte handle inn til Give Awayen min som kommer i morgen;)
Det er jo så mye fint der, blir helt dårlig hver gang jeg går inn!!
Og nå, grunnen til at jeg lurer på om den sorte engelen har flydd; fikk spørsmål fra eieren av
Berle's Gårdsbutikk om jeg kunne hjelpe henne med å komme inn i bloggverden.
Kan tro jeg ble overrasket og glad. Hun hadde fått tips fra svigerinnen hennes om en blogger fra Svelvik som hadde skrytt av butikken hennes. Og det var jo meg;) Så til fredag skal jeg "jobbe" med den nye bloggen til Berle's Gårdsbutikk. Gled dere!!!

Et lite tre fikk nytt hjem i dag.

Stettfatet ble fylt opp med masse snop som vi skal kose oss med i kveld.

Kurver til å ha alt mulig rot i fikk plass under det nye bordet. Har egentlig lyst på sølvbokser, men har ikke funnet det ennå. Noen som vet hvor jeg får tak i?? Kurvene ble kjøpt på Bohus, resten fra
Berle's Gårdsbutikk selvfølgelig:)
I morgen starter jeg en liten Give Away med gaver fra Berle's Gårdsbutikk!!!! Er så glad!!!

Ha en toppers lørdagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails