RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

onsdag 5. mai 2010

EN SKJØNN MAIDAG

Her forandrer været seg kjapt gitt. I går snødde det og i dag er det sol og 15 plussgrader.
Har feiret med en god middag at huset er solgt, nå er vi lykkelige eiere av kun et hus.
Det skal bli bra. Kanskje lommeboka kan bli litt tjukkere:)

Doen i kjelleren er nå ferdigmalet. Valgte lilla på den ene veggen, selvfølgelig:).
Skal sette opp benk, vask og hyller nå. Bruker det vi hadde til badet oppe, så det blir ikke helt den stilen jeg tenkte. Blir nok ikke noe gammeldags bad, men heller et "i tiden".
Greit å tenke litt økonomisk også:)

Fargen på selve badet/vaskerommet har jeg lyst til å ta opp av flisene.
En aqua farge hadde blitt stilig og anderledes enn resten av huset.

Greit å bryte litt så at ikke alt blir kjedelig og likt! Eller hva tror dere??

Her er et bilde jeg egentlig skulle sette inn i går, men det glemte jo jeg:)
Utsikten fra soveromsverandaen. Er kjempe heldige som har stor varanda utenfor soverommet.
Gleder meg til mange varme kvelder her!!

Da ønsker jeg dere alle en herlig vårkveld.
Kos dere masse, det skal jeg gjøre!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails