RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

fredag 7. mai 2010

DET ER VÅR, SOL OG FREDAG

I dag våknet vi til nydelig vårsol. Gutta er så fornøyde at det er sol og helg! Mye hopping på trampolina!!
Jeg har nettopp vært å fylt opp fuglemat. Trodde fuglene ordnet sin egen mat når det er vår og sommer, men neida. Når det blir tomt sitter de og kjefter som bare det. Når jeg fyller opp, flakser de rundt hodet mitt. Nå sitter de i for å fylle opp de små magene sine:)

Tror jeg forresten har glemt å vise frem den tøffe utelampa min.
Den er lagd av gammel utstilling fra butikkene jeg jobbet i.
Har tvinnet utejulelys i den. Når det er mørkt ser det ut som mange stjerner lyser.
Så fornøyd med den!!

Denne lykten kjøpte jeg på Nille for kun 30 kr. Kjøpte likegodt 3 stk for å henge rundt i druehuset.

I morgen skal vi sette inn nytt vindu på gjesterommet i kjelleren. Det som står der nå er for lite til at noen kommer seg ut. Det er jo litt skummelt. Bare 2 uker til de første gjestene kommer så nå haster det med å få ferdig kjelleren!! Sjekk peisen som står på soverommet nede da. Her kan gjestene virkelig kose seg!

Som sagt er det jo fredag i dag. Og vi har endelig solgt huset. Har hatt en god Chablis stående i kjøleskapet siden oktober da det ble lagt ut for salg. Endelig kan vi sprette flaska, og det skal vi gjøre i kveld!

Ønsker dere alle en flott fredag!!

1 kommentar:

  1. Hei! da har jeg fått meg ny pc og gleder meg over å være tilbake i blogglandia ☺ Ser dere står på som bare det for å få huset klart til de FINE gjestene kommer (hi,hi).
    Klem fra oss i Elvegata ♥

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails