RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

torsdag 8. april 2010

Uff og uff...

Jeg har så fryktelig lyst til å blogge, men har ikke noe kamera:(
Glemte det når jeg var i bursdag på søndag. Føler meg helt hjelpesløs.
Ikke er det bare bare å dra og hente det siden mannen min har brannvakt og derfor kan jeg ikke ta bilen heller. Men nå ser det ut som om det snart blir levert på døra.
Mamma kommer med trampolina (nei, gleder meg ikke til det uhyre), og skulle kjøre innom og hente kameraet. Så i morgen kan jeg lage et nytt innlegg med bilder:))

Har hengt opp hjortehornet i gangen og satt frem litt nips og naps.
Til søndag skal jeg male sjenken og to stoler..har stått og ventet på meg siden oktober så nå får jeg bare slenge meg rundt.
Dette ble et kjedelig inlegg, kunne jo slengt inn noen gamle bilder...men de ligger på minnebrikken i kameraet, så da blir det bare å vente til i morgen.

Ønsker dere en god kveld...og husk True Blood i kveld;)

Klem

2 kommentarer:

  1. Dumt dem gamle bilde ligger i minnebrikken da haha...måtte bare le godt der da!!! :)) Steike bra skreve!!

    Jaja..du får jo kameraet snart da ♥

    Ønkser dej en herlig kveld ♥

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails