RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

fredag 23. april 2010

SÅ VAR DET HELGA ALT:)

Er det bare meg eller går dagene lynfort?
Synes ikke det var så lenge siden det var fredag, og nå er det fredag igjen....hmmm, fort fort:)

Neida, vi har ikke sprettet korken riktig enda...har ikke noe champagne i hus eller.
Men en god flaske chablis står i kjøleskapet og venter.
Der har den stått i over 6 mnd. Den venter på at huset skal bli solgt.
For øyeblikket har vi to hus, luksus:)

Nå er det rent og pent i huset, lukter grønnsåpe. Snart står middagen for tur og etter det venter sofan.
Er kjempetrøtt. Husbonden er forkjøla stakkar og hosta så mye i natt
at jeg var nødt til å sende han til sofaen...stakar mannen min:(

Denne flotte førstehjelpsveska kom husbonden hjem med.
Fant den i garasjen der den stod og samlet støv. Gjett om jeg ble glad,
og nå har den fått hedersplass på badet, klar til å brukes hvis jeg detter ned trappa;)
Nei, nå får jeg vel begynne med middagen, snart kommer gutta hjem sultne etter trening.

Ha en flott fredagskveld alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails