RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

tirsdag 9. mars 2010

Venter og venter

Nå gleder jeg meg bare til tirsdagen er ferdig og onsdagen kommmer!! Imorgen får jeg endelig stolen min!! Har allerede ryddet plass, spraymalet en bastkurv der jeg skal ha puter og pledd. Alt er klart, men mangler stolen. Har fått beskjed om at den blir levert i morgen mellom 9 og 3...så da er det bare å være tålmodig:(


Ellers har jeg sitti ute med kattene i dag. De er livredde for å være ute. Alt er nytt for de stakkars. Den største var vant til å være kongen i gata, nå ligger han nærmest langflat når han må ut. Er så lei av at de har kasse inne, men i dag, for første gang på 3 mnd, gjorde de ifra seg ute! Ble så glad!! Må nok ut med de en tur senere også, men så flott vær som det er i dag, gjør det ingenting!!

Ha en flott tirsdag

1 kommentar:

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails