RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

lørdag 20. mars 2010

Da er det lørdag og helg...

Har ikke vært noe flink til å oppdatere bloggen denne uka (sorry mamma), men denne uka har flydd som bare det. Neste uke ser ikke ut som om den blir noe roligere, men snart er det påske så da roer ting seg automatisk ned.


I går kveld fikk jeg ånden over meg og fant ut at jeg måtte ordne litt i gangen. Skikkelig kjedelig. Ønsker meg en gammel krakk, og litt mere "dill". Nå er det jo dessverre sånn at butikkene er stengt på sene fredagskvelder, så da tager man det man haver!!
Kjørte ut noen bilder fra pc, som jeg limte på kartong. Hengte de opp på litt hønsenetting. Vips så ble det litt kosligere.
På speilet hang jeg noen smykker. Har tenkt å pynte det litt mer, ideene kommer om natta:)
Har noen andre småprosjekt på gang...oppfølging kommer.

Da er det snart Drammenstur som står på planen. Eldstemann skal på overnattingsbursdag, og mor skal innom "flaskehuset" og kjøpe noe godt!!
God helg alle sammen og kos dere masse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails