RUNDTUR I DRUEHAGEN

VELKOMMEN INN I MIN LILLE VERDEN AV IRONISKE HVERDAGSGLIMT.

mandag 22. februar 2010

Det snør og snør


Helt utolig, men det gir seg liksom aldri med å snø.
Vet det ikke er noe vits i å ergre seg over været, siden man ikke får gjort noe med det, men nå gleder jeg meg virkelig til at våren kommer!!
Til sola varmer, fuglene kvitrer og ikke minst til å få frem vår og sommerfarger!
Har jo helt dilla på lilla jeg. Vårgardinene (lilla) er vasket og klare til å henges opp.
Det skal bli så flott når våren kommer. Ikke minst til å begynne med den nye hagen. Da skal det plantes og ordnes. Nye puter i møbler og nips og naps overalt!!!
Men jeg får vel bare vente. En liten mnd nå så tenker jeg at vårtegnene er kommet for fullt!

Frem til det får vi bare kose oss inne, under pleddet, med fyr i peisen en god bok og et lite glass baileys;)

God ventetid alle sammen.

Våren kommer snart!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails